Invitasjon til barnekretsturnstevnet 2015 på Verdal

Postet av I.L. Stjørdals-Blink - Turn den 2. Mar 2015




Dette er årets store begivenhet for alle turnere i Nord-Trøndelag turnkrets!


Barnekretsturnstevnet vil i år foregå i Ørahallen i Verdal, og alle turnere fra 1. skoletrinn og eldre kan delta.

Tid: lørdag 25. – søndag 26. april 2015

Sted/arrangør: Verdal / Stiklestad IL.

Programmet vil i stor grad bli det samme som tidligere år, men med noen forandringer. Det blir oppvisning av særtropper på lørdag, og oppvisning for lagene på søndag.

Deltakeravgiften er 750 kr for turnere. Det dekker måltider, overnatting, t-skjorte og stevnemedalje. Deltakeravgift for ledsagere er 450 kr ( t-skjorte og stevnemedalje er ikke inkludert).

Behov for ledsagere

Vi må ha flere foreldre som ledsagere fra hvert parti. I første omgang ønsker vi at foreldre melder interesse for å være ledsager. Deretter vil styret sette opp en ledsagerliste basert på behov for ledsagere. Ledsager har i oppgave å være kontaktperson for en liten gruppe turnere under hele stevnet. Hvis det er noen spesielle ønsker om hvem man ønsker å være ledsager for så må det presiseres i påmeldingen. I år vil vi også legge vekt på at det blir med ledsagere fra alle parti. Basert på erfaring fra tidligere år det ønskelig at foreldre som deltar som trenere ikke samtidig er ledsager.

Overnatting, bespisning og transport

Innkvartering og overnatting vil skje ved Verdalsøra barne- og ungdomsskole og Verdal videregående skole. Det er også mulighet for overnatting ved Stiklestad Hotell for de som ønsker det. Dette må betales selv. Priser her er: enkeltrom 850 kr, dobbeltrom 1100 kr, trippelrom 1350 kr (fire på rommet vil koste 1600 kr, egner seg best med små barn). Det er satt av rom frem til den 24.februar, etter denne tid kan ikke Stiklestad Hotell ikke garantere at det er ledige rom. Bruk koden: gymnastikkfestival 2015, for bestilling av rom. Rommene bestilles av hver enkelt på Stiklestad Hotell as tlf.nr: 74044200/ tlf.91858451 eller mail til: helene@snk.no.

Frokost på søndag blir servert på begge skolene. Lunsj serveres fra kantina ved Verdalsøra barne- og ungdomsskole (Ørahallen) begge dagene, og det er ledsagere for hvert parti som henter ut lunsjpakkene. Mellommåltid lørdag vil bli satt fram ved begge skolene. Middag på lørdag serveres i Verdalshallen lørdag kveld.

Vi satser på å reise tidlig lørdag morgen, og prøver da å få til samkjøring som vi har gjort tidligere år, dette kommer vi tilbake til. Vi kommer også til å avholde et foreldremøte når det nærmer seg.

Påmelding:

Påmeldingsfrist: 18.2.14 kl.23.59!

Link til: Påmelding for turnere (Deltaker avgift betales ved påmelding)

Link til: Påmelding for trenere (som ikke selv deltar som turnere)

Link til: Melde interesse for å være ledsager

BLI MED! DETTE BLIR KJEMPEARTIG!!

Hilsen Stjørdal Blink turngruppe

Kontaktperson: Marit Hagen Kvål, tlf: 959 25 565

stjordalsblinkturn@gmail.com